مدت زمان شادوبن چند روز است؟اخبار موثقي در اين مورد توسط خود اينستاگرام هستي ندارد ولي بر اساس تجربيات كسان گوناگون مدت زمان شادوبن شدن اين زمان در نزديك 14 روز به طول بيانجامد.جهت برونرفت از شادوبن اگر از هر كدام از 6 مورد بالا استفاده مي كنيد فرايند اين كار را متوقف نماييد و بين 2 تا 14 روز چشم براه بمانيد.توضيحات تكميلي :
همه ي نكاتي كه ما در باره شادوبن اينستاگرام ميدانيم.وقتي كه شما كوشش مي كنيد افرادي كه در اينستاگرام پيگيري مي كنيد (following) را افزايش دهيد.شما ناچار به به كارگيري هشتگ ها و تعامل با فالورهايتان هستيد لغايت بتوانيد درسترسي خويش را به افراد گوناگون گسترش بدهيد.اين به راستي نگران كننده است كه ناگهان محتواي شما به همه ي افراد اثر داده نشود.اگر دانستن مي كنيد كه پست هاي شما نسبت به قبل كمتر لايك و كامنت ميخورند يا در برخي از هشتگ هاي مشخص اثر ديتا نمي شوند. فلذا شما احتمالا شادوبن شده ايد.
شادوبن شدنشادوبن اقدام به مسدود كردن محتواي كاربر در رسانه هاي اجتماعي است، به طوري كه كاربر نمي داند كه اين اتفاق افتاده است . اگر حساب كاربري شما در اينستاگرام شادوبن شده باشد .محتواي پستهاي شمافقط براي افرادي نمايش داده مي شود كه پيشتر شما را تعقيب كرده باشند.
از نقطه نظر اينستاگرام شادوبن كردن پيج ها منطقي است.شادوبن به اينستاگرام پروانه مي دهد تا اكانتهايي را كه با شرايط آن منطبق نيستند فيلتر كند.بعضي از كسان براي اشاعه دنبال كنندگان خود در اينستاگرام اقدام به استفاده از رباتهاي اتوماتيك يا صدها هشتگهاي غير پيوسته با درونمايه مي كنند.در صورتي كه چنين باشد، به نظر منصفانه است كه اينستاگرام اين حسابها را مسدود كند، بنابراين كاربران ميتوانند محتواي راستين و سودمند را همچنان پيوستگي دهند.
در حالي كه اينستاگرام بطور پديدار به موضوع شادوبن اشاره نمي كند.اينستاگرام طي يك بيانيه در 28 نوامبر گزارش دادند كه بعضي از كاربران با مشكلاتي مواجه شده آمد كه علي رغم داشتن برخي از هشتك هاي معين ، پست آنها در بعضي از هشتگها نمايش ديتا نميشد.بيانيه آنها كمينه الي حدي معضل هشتگ را تاييد مي كند، ولي بسياري از افراد بر اين باورند كه اين بيانيه Instagram دليلي براي پاسخ هستي شادوبن shadowban در عقيده گرفته مي شود، بدون آنكه پيشتر شركت اينستاگرام آن را پذيرفته باشد.
نكته مهم اين است كه Instagram بيشتر الگوريتم خويش را تغيير مي دهد. خود اين دگرگوني ها مي تواند علتي براي كاهش نرخ engagement پيج شما باشد.با اين حال امكان شادوبن نيز وجود دارد. در واقع شادوبن يك تاكتيك است كه به معناي نهان كردن محتواي كاربران از مخاطبين گسترده اينستاگرام است.و اگر شما در شادوبن هستيد، مهم است كه اقدامات لازم را اتمام دهيد تابتوانيد محتواي خود را تماشا كنيد.بياييد بررسي نماييم چگونه مي توانيم متوجه شويم كه شادوبن شده ايم ، و همچنين راهبري هاي ما براي خروج شما از ليست افراد شادوبن را ببينيم.
آيا پيج من شادوبن (shadowban) شده است؟يك ترفند ساده براي تشخيص اينكه آيا حساب كاربري شما شادوبن است وجود دارد.اول، يك پست با هشتگي خاص ارسال كنيد كه آن هشتگ بيشتر باره استفاده پيمان نمي گيرد. (اگر پست خويش را با هشتگي ارسال كنيد كه آن هشتك حائز ميليون ها پست باشد ، قاعدتا اين كه ببينيد محتواي شما شادوبن شده است يا نه ساده نخواهد بود.)
هنگامي كه پستي را با يك هشتگ خاص مشخص كرده ايد، از پنج كاربر Instagram كه از شما اطاعت نمي كنند. (يعني جزو ليست فالورهاي شما نيستند)براي جستجوي اين هشتگ استفاده كنيد. اگر هيچ كدام از آنها پست شما را زير هشتگ نگريستن نكنند، به نظر مي رسد احتمالا شما شادوبن شده ايد. با اين حال، اگر يك يا دو نفر از پنج تن بتوانند پست شما را ببينيد، شما شادوبن نشده و احتمالا مبتلا سخت تفريق نرخ engagement شده ايد . اگر آزمايش بالا را اجرا كنيد و بر اين باوريد كه شادوبن شده ايد، نگران نباشيد - ما براي شما يك گذرگاه حل داريم.
چرا شما شادوبن شده ايد، و چگونه آن را رفع كنيد
چند دليل خفته هستي دارد كه مايه ميشود حساب كاربري شما شادبن شده باشد.براي اطمينان از اين كه حساب شما مجدد شادوبن نشود، بياييد بعضي اقداماتي را كه شدني است شما اتمام ديتا ايد بررسي كنيم
شما از رباتها يا افزار رشد اتوماتيك اينستاگرام كاربرد ميكنيد.
اگر شما خودتان براي رشد پيج خود كوشش نكنيد نميتوانيد شمار فالورهاي خود را افزايش دهيد. اينستاگرام روي اين سوژه در بيانيه بالا كه تصويرش آورده شده است پافشاري دارد. اينستاگرام كاربران را تشويق ميكند لغايت يك استراتژي مناسب در بستگي با مخاطبان خويش داشته باشند.استفاده از ربات ها يك تاكتيك اسپم است و مي تواند اكانت شما را به شادوبن تبديل كند.
شما از هشتگ هاي نامناسب (هشتگهاي بن شده) استفاده مي كنيد.گاهي اوقات يك هشتگ محبوب با محتواي نامناسب پر مي شود.وقتي اين رخداد مي افتد، اينستاگرام مي تواند هشتگ را حذف كند يا به كارگيري آن را محدود كند.اگر شما از هشتگهاي ممنوعه بهرهگيري كنيد.از رتبه بندي ديگر هشتگهاي خود جلوگيري مي كنيد. و حتي ممكن است منجر به بلاك شدن حساب (blocked account) خود شويد.
حساب شما اغلب گزارش شده (Report) شده است.
هنگامي كه كاربران مكررا يك حساب را گزارش مي كنند، Instagram فرض مي كند كه حساب شما محتواي نامناسب ارسال مي كند يا شرايط خدمات اينستاگرام را نقض مي كند. آنها ممكن است حساب كاربري شما را غيرفعال كنند يا آن را شادوبن نمايند.
شما بيشتر از محدوده تعيين شده تكاپو ساعتي يا هفتگي اينستاگرام عمل نموده ايد.
اينستاگرام محدوديت هاي زماني را براي وضعيت follow، unfollow، like، comment كردن در عرض يك ساعت يا روز پيمان ديتا است . اين فرمايش منطقي است - اگر در عرض يك ساعت 80 نفر را پيگيري كنيد، به گمان كردن بسيار ربات كاري را انجام مي دهد، نه شما.
اين اقدامات ممكن است به شما كمك كند سريعا در افزايش شمار فالورتان ترقي كنيد ، اما آنها نميتوانند به شما در برقراري ارتباط پسنديده با افراد كمك كنند، علاوه بر اين، اين رفتارها احتمالا منجر به شادوبن شما مي شود، كه به شدت جذب مخاطب جديد را اندك مي كند.
براي بازگرداندن حساب كاربريتان به حالت عادي ما راهبري هاي لازم را به شما خواهيم داد.
اگر از يك ربات يا يك سرويس خودكار ساير استفاده مي كنيد، به كارگيري آنها را متوقف كنيد و بي درنگ آنها را حذف كنيد. براي اطمينان از اين كه آنها هنوز به حساب شما متصل نيستند، به نسخه تحت ويندوز خود برويد و روي « Edit Profile » كليك كنيد و سپس « Authorized Applications ». اگر شما هر يك از حساب هاي ربات خويش را در فهرست ببينيد، بر روي "Revoke Access" كليك كنيد تا آنها را به طور كامل حذف كنيد.
به خاطر داشته باشيد، 100 فالور كه برند شمارا برادر دارند و محصولات شما را خريداري كنند، از 1000 فالور كه هرگز از شما خريد نكرده يا با محتواي شما پيوستگي پايدار نميكنند ، بهتر است.
نگاهي به ليست هشتگهاي ممنوع شده انگليسي در سال 2018به ليست زير نگاه كنيد و اطمينان حاصل كنيد كه كل هشتگهاي ممنوع شده را از مطالب خود حذف كرده ايد.
https://thepreviewapp.com/list-of-banned-instagram-hashtags-2018/?cn-reloaded=1
دقت و مراقبت از هشتگهايي كه برگزيدن كرده ايد، و در چهره شك داشتن نسبت به شادوبن بودن آنها نگاهي به صفحه هشتگ ها بيندازيد - اينستاگرام احتمالا پيامي مانند "پست هاي اخير " ارسال خواهد كردهشتگ #summer2018 در حال آماده نهان شده است... "، كه به شما نشان مي دهد اين هشتگ ساير قابل بهرهگيري نيست.
چند روزي استراحت كنيد و چشم براه بمانيدافراد گوناگون گزارش داده اند. كه استفاده از حساب هاي اينستاگرامشان و بازگشت حسابشان به روال طبيعي قبل از شادوبن در نزديك 48 ساعت طول ميكشد . البته ممكنه اين فرايند تا 14 روز بعد از رفع ايرادات موجود در پيج شما به درازا انجامد.اين نكته زياد مهم است كه شما مطالب سودمند و محتواي معتبر را با سهم گيري از بهترين شيوه ها جهت رشد مخاطبان خود در پيج اينستاگرام خود، انتشار دهيدو در عقيده داشته باشيد كه طول مي كشد لغايت اين كار را بطور صحيح و كامل سپريدن دهيد.
چالش كلمهاي است كه به راستي كاربرها را با يك موضوعي درگير ميكند و همين درگير شدن آنقدر جذاب جلوه ميكند كه اين سوژه الي مدتها در بين كاربران در اينستاگرام ميچرخد و تعاملات آنها را اغلب ميكند. چالش استوري اينستاگرام البته اگر كاربر ساير برنامههاي اجتماعي باشيد مسلما ميدانيد كه انواع مختلفي از چالشها در اين شبكهها وجود دارد اما اينستاگرام با قابليتهاي بي نظيري كه در برگزيدن كاربران قرار داده است موجب شده است الي اين نوع چالشها در اينستاگرام بسيار موفق جلوه كند.
چطوري بحران اينستا بسازم؟هر كسي ميتواند آغاز كنندهي بحران باشد! شما نيز به عنوان يك كاربر عادي هر زمان كه بخواهيد ميتوانيد چالشي بسازيد. گرد از مهم ترين سوالاتي كه كاربران با آن مواجه هستند اين است كه اصلا چگونه چالش برپايي كنند. چالشها به چهره كلي در دو بخش استوري و پست پيمان ميگيرند. يعني شما زماني كه ميخواهيد چالشي برپايي كنيد حتما بايد از دسته استوري و يا پست بهرهگيري كنيد.
1. پيش درآمد منظور خود را از ساخت بحران براي خويش مشخص كنيدهدفتان از ساخت چالش را مشخص كنيداين كه شما در نخست بدانيد كه چرا ميخواهيد چالش بسازيد زياد مهم است. چون به شما ميگويد كه از كدام يك از قابليتهاي استوري و پست كاربرد كنيد. هر فرد با توجه به جستار پيج خود و منظور از حساب خويش ميتواند هدفهاي متفاوتي از ساخت چالش اينستاگرام داشته باشد. مثلا بحران در مورد غذا ميسازيد لغايت در پايان رستوران خود را شناسايي كنيد. يك باره ديگه اينكه يك چالش خنده برپايي كنيد تا شمار تعاملات كاربران را با پيج خود افزايش دهيد و حتي جستار اين چالش ميتواند هيچ ربطي به سوژه پيج شما نداشته باشد.
2. سوژه بحران خود را مشخص كنيدموضوع چالشتان را مشخص كنيدپس از برگزيدن هدف چالش خيلي مهم است كه بدانيد چه موضوعي را ميخواهيد عنوان كنيد. فرض كنيد كه صاحب يك سوداگري نيرومند هستيد؛ قصد شما جذب مشتري براي فروش است. حال مهم است كه موضوعي را برگزيدن كنيد كه بتواند هدف شما را ساپورت كند. مثلا ميتوانيد چالش عكس با برند محصول خويش را ايجاد كنيد. فرض كنيد كه توليد كنندهي البسه هستيد؛ ميتوانيد چالشي برپايي كنيد كه خريداران البسه شما، عكسي از خويش منتشر كنند كه در آن فرآورده شما را پوشيده باشند. اين شغل مايه ميشود تا ديگران براي شركت در اين بحران نيز اقدام به خريد محصولات شما كنند. البته اين فقط يگانه از ايدههاست و شما ميتوانيد ايدههايي قويتر و محبوبتر بيابيد.
3. آلت مورد دربايستن خود را مشخص كنيدابزار باره نيازتان را مشخص كنيدسومين موردي كه بايد گزينش كنيد؛ ابزاري است كه بتواند ايدهي شما را عملي كند. رهنمود ميكنم كه از استوري اينستاگرام بهرهگيري كنيد چرا كه استوري اينستاگرام ميتواند قابليتهاي بي شماري را در برگزيدن شما پيمان دهد، با اين حال ميتوانيد از پست اينستاگرام نيز استفاده كنيد. كه در ادامه به صورت گسترده روشنگري ديتا شدهاند.
چگونه در پست اينستاگرام بحران بسازيم؟تا اين جاي جستار ما به چهره تئوري نحوهي استفاده از چالش را براي شما روشنگري داديم، در ادامه ساخت گونه ها گوناگوني از چالشها را ذكر ميكنيم.
ابتدا بايد وارد بخش پست اينستاگرام خود شويد.عكسي را آپلود كنيد. ميتوانيد از آلبوم عكس ها و يا ويدئو كاربرد كنيد و به جاي آپلود كردن يك عكس؛ چندين تصوير را به صورت همهنگام نمايش دهيد.در تقدير كپشن حتما سوژه خويش را بيان كنيد و از همه مهمتر سوال خويش را مطرح كنيد و از هشتگ چالش استفاده كنيد. حتي اگر بتوانيد سوال خود را بر روي عكسها و يا ويدئوها قرار دهيد؛ بي گمان نظرات بيشتري را جلب خواهد كرد. از كاربران و فالوورهايتان بخواهيد كه پاسخ خويش را در قسمت كامنتها براي شما بنويسند و پست شما را با هشتگ بحران مدنظر شما منتشر كنند.به همين ترتيب پست شما نيز به چهره يك بحران دست به دست خواهد شد و بازديد آن اغلب ميشود و در پايان تعداد فالوورهاي شما افزايش پيدا ميكند.
چگونه در استوري اينستاگرام چالش بسازيم؟ابتدا بايد وارد بخش استوري اينستاگرام خويش شويد.يك عكسي را براي استوري خود برگزيدن كنيد. متناسب با جستار دست موزه خويش را انتخاب كنيد.در سرنوشت گزينش ابزار شما ميتوانيد هر كدام از استيكرها را كه ميتواند موضوع شما را بهتر پرتو دهد بهرهگيري كنيد.ما در اين جا از استيكر لوكيشن استفاده كرديم و محل مورد علاقهي خود را تگ كرديم.در كنار آن حتما هشتگ چالش خود را بزنيد.براي اين كه بحران شما با سرعت اكثريت منتشر شود؛ ميتوانيد برخي از كسان را تگ كنيد. كه البته اين از قوانين مهم بحران است كه ديگران را نيز تگ كنيد.هر فردي مي تواند با اين هشتگ فضا مورد علاقهي خود را منتشر كند.قوانين مختلفي را ميتوانيد بچينيد، به عنوان مثال ميتوانيد هر كسي كه شما را به اين چالش دعوت كرده است را تگ كنيد.در نهايت خواهيد ديدن كه نام عدهي زيادي بر استوري باقي خواهد ماند كه تمامي در اين بحران كمپاني كردهاند.
در اين حالت شما يك چالش برپايي كردهايد. حتما دوستان خويش را كه ميدانيد به اين پروسه علاقه مند هستند دعوت كنيد تا در بحران شما كمپاني كنند. هر چه بتوانيد فالوورهاي خويش را ترغيب كنيد كه در اين چالش كمپاني كنند باعث ميشود لغايت استوري شما اغلب ديده شود.يكي از نكاتي كه كاربران بيشتر به آن بي پروا هستند؛ اين است كه براي اين كه بتوانيد بر چالشها چيره شويد، دربايستن است الي در چالشهاي ديگران هم شركت كنيد.
چالش اينستا چه تاثيري بر پيج ميگذارد؟چالش اينستا احد از محوري ترين كارهايي است كه ميتوانيد اتمام دهيد لغايت تعداد بازديد استوري خود را افزايش دهيد. هر چه شمار بازديد استوري شما افزايش پيدا كند؛ در نتيجه ميزان كنش حساب كاربري شما اغلب خواهد شد و تعداد فالوورهاي شما افزايش پيدا خواهد كرد. كارايي بحران به چهره كلي باعث افزايش فالوورهاي شما خواهد شد. مهم نيست كه چه فعاليتي انجام ميدهيد؛ هر اتفاقي كه بتواند تعداد فالوورهاي شما را افزايش دهد، ميتواند موجب سودآوري اغلب شما شود.
20 گذرگاه افزايش فالوور واقعي اينستاگرام
همهي ما ميدانيم كه حساب كاربري كه در چالشها كمپاني ميكند به چهره روزانه فعاليتهايي را اتمام ميدهد و از ديد اينستاگرام اين يك پيج فعال به حساب ميآيد. شما نيز ميتوانيد با به كارگيري اين قابليت حساب خود را يوميه به روز كنيد. البته دقت داشته باشيد كه اين شغل ميتواند الي حدي موجب اذيت فالوورهاي شما شود. بعد هيچ وقت بيش از كران از اين قابليت استفاده نكنيد. همواره سعي كنيد از چالشهايي كاربرد كنيد كه مرتبط با پيح شما باشند. اين كار مايه ميشود الي مخاطبين شما، پيج شما را يك پيج حرفهاي به آمار آورند.
چالش اينستا براي چه كساني پراهميت است؟اگر از ابتداي نوشتار را لغايت اينجا خوانده باشيد حتما استجابت اين سوال را پيدا كردهايد. اگر هم پيدا نكردهايد و يا فرصت نداريد كه همهي نوشتار را بخوانيد هيچ گونه مشكلي نيست. من در اينجا به صورت گسترده و روشن به شما روشنگري ميدهم كه چه كساني از بحران اينستا استفاده كنند بهتر است؟؟؟…همه بهرهگيري كنيد. هر فردي كه در اينستاگرام فعاليت ميكند مسلما همنشين دارد لغايت تعداد فالوورهاي خويش را در اينستاگرام افزايش دهد. اگر ميخواهيد شمار فالوورهاي خود را افزايش دهيد از قابليت بحران بهرهگيري كنيد.
اجازه دهيد با يك مثال قصد را راحتتر و جذابتر ذكر كنم. فرض كنيد كه يك پيج سوداگري داريد و ميخواهيد تعداد فالوورهاي خويش را افزايش دهيد؛ براي اين پيشه ميتوانيد يك بحران در رابطه با كسب و كار خود مطرح كنيد و حتي ميتوانيد براي افرادي كه در اين بحران شركت ميكنند جايزه در عقيده بگيريد. به عنوان نمونه ميتوانيد به قيد قرعه به چندي از آنها تخفيف در خريد بدهيد. اين شغل باعث ميشود الي كاربران بسيار مشتاق شوند كه در چالش شما شركت كنند.يكي از نكاتي كه صاحبان كسب و كارهاي خرد بايد به آن توجه كنند اين است كه چالش آنها مايه آشنايي ساير كاربران با پيج آنها و فرآورده آنها باشد.
چالشهاي اينستا به چند نوع تقسيم ميشود؟شما ميتوانيد بر حسب موضوع، نحوي طراحي و خيلي چيزهاي ديگر، چالشهاي اينستا را به دستههاي مختلفي بخش بندي كنيد. در ذيل تعدادي از انواع چالش را براي شما ذكر ميكنيم. البته به جز اينها موارد ديگري نيز هستي دارد كه احتمالا در اين تقسيم بنديها قرار نگرفتهاند. از چالشهاي جديد هم بهرهگيري كنيد.
1. چالشهاي پرسشينوعي از چالشها پرسشي هستند، در واقع شما به عنوان يك كاربر كه ميخواهيد در آنها كمپاني كنيد حتما نياز است الي سوالي را جواب دهيد. به عنوان نمونه از شما ميخواهند كه عقيده خويش را در مورد كاربري كه آنها را به اشتراك ماضي است؛ بگوييد. در اين گونه چالشها عموما از سوالات عمومي كاربرد ميشود. شما تنها زماني ميتوانيد از پرسشهاي تخصصي استفاده كنيد كه فالوورهاي شما افرادي خاص و تخصصي باشند. براي به كارگيري اين قابليت شما حتما بايد از پرسشهاي عمومي استفاده كنيد.
به عنوان نمونه ميتوانيد از اين پرسشهاي زير استفاده كنيد:1. الي اكنون كه از خودكارهاي رنگي بيك استفاده كردهايد؟2. واپسين سوتي كه داديد، چي بوده؟3. پسينيان بار كه مسافرت رفتيد كجا بوده ؟4. بعداز ايام قرنطينه اول جايي كه رفتيد كجا بوده؟و …
2. چالشهاي عمليچالشهاي عملي چالشهايي هستند كه از شما ميخواهند كه يك كاري را انجام دهيد. به عنوان نمونه در روزها كرونا ديديم كه بسياري از ورزشكاران چالش تمرين در منزل را مدام منتشر ميكردند و از كاربران ميخواستند لغايت آنها نيز در منزل ي خود تمرين كنند و تصوير و ويدئو تمرين خود را با سايرين به اشتراك بگذارند و چه زياد بودند افرادي كه با شركت در اين بحران شمار فالوورهاي آنها به نحوي باورنكردني افزايش پيدا كرد.
به عنوان مثال ميتوانيد از نمونههاي زير استفاده كنيد:1. بازي كردن با كودكان2. شنا در آب يخ3. پخت خوراك بدون گاز4. ورزش كردن در پارك5. مسير رفتن روي آسفالت داغو ….
چالش اينستا گرد از روشهايي است كه ميتواند مايه ديده شدن شما در اكسپلور شود. اكسپلور اينستاگرام پر بيننده ترين محيط اينستاگرام است كه روزانه چندين ميليون بازديد اتمام ميشود؛ به راستي چگونه ميتوان در اين دسته قرار گرفت؟
چگونه در اكسپلور اينستاگرام ديده شويم؟
3. چالشهاي معماييچالشهاي معمايي نوع ديگري از چالشها بودند كه اكثر مردم را درگير خويش ميكردند. اين نوع از چالشها به خاطر عموميتي كه داشتند ميتوانستند قشر وسيعتري از ملت را پوشش بدهند. مثلا سوال هوشي را مطرح ميكردند و از شما ميخواستند كه پاسخ آن را با سايرين به اشتراك بگذاريد. اين گونه از چالشها نيازمند فضا فقدان و وانگهي رده ي سني خاصي را در بر نميگرفت به همين انگيزه عموميت پيدا ميكرد و كاربران زيادي در آن شركت ميكردند.
نمونههاي ذيل چالشهايي معمايي هستند:1. تفاوت دو تصوير را با هم بيابيد.2. دو تخم مرغ اگر در 20 دقيقه بپزد، 10 تخم مرغ در چند دقيقه ميپزد؟و …
معروف ترين چالشهاي اينستا سال 2020برخي از چالشها اتساع پيدا ميكنند و كسان زيادي را در بر ميگيرند. اين نوع چالشها به چالشهاي جهاني شهرت پيدا ميكنند. حال شايد بپرسيد كه اگر شما بخواهيد يك بحران جهاني بسازيد راهش چيست؟ شما بايد چالش خود را در اينستاگرام براي خيلي از كسان بفرستيد. چالشهاي جهاني عموما توسط حسابهاي مختلفي منتشر ميشوند. براي برپايي يك چالش جهاني بهتر است كه چندين حساب اينستاگرامي با شمار فالوور 100كا داشته باشيد لغايت اين پيشه به راحتي انجام شود.
چالش لبخند
چالش تبسم يكي از دوست داشتني ترين چالشهايي بود كه به شدت بين كاربران در سرعت زماني ناچيز رواج پيدا كرد. اين بحران به حدي وسعت پيدا كرد كه در اكثر كشورها نمونههاي آن ديده ميشود. به راستي چالش لبخند را ميتوان يك چالش جهاني دانست چرا كه كاربران كمپاني كننده در آن از كشورهاي مختلفي بودند. با توجه به اين كه لبخند در سراسر عالم يك مفهوم دارد و هر فردي ميتواند آن را به راحتي انجام دهد، ميتوان به راحتي اين چنين چالشها را جهاني كرد ولي در مورد ساير چالشها اين رويداد نميافتد. پس براي برپايي چالشهاي جهاني از نكات مثبت و همگاني با يك مفهوم استفاده كنيد.
چالش رقص
چالش رقص نيز يگانه از دوست داشتني ترين چالشها بود كه تاكنون بيش از 30 هزار نفر در اين چالش شركت كردهاند. بعضي از كسب و كارها از اين چالش استفاده كردند و شمار فالوورهاي خود را افزايش دادند. اما من خودم رهنمود ميكنم كه كسب كارها از چالشهاي اين چنيني بهرهگيري نكنند چرا كه در كوتاهي مدت با افزايش فالوور روبرو ميشوند و در طولاني مدت شمار زيادي از فالوورهاي خويش را از دست ميدهند. سرانجام يك فالوور واقعي كه شما را پيگيري كرده است ميخواهد در باره جستار پيج شما بداند و اصلا مايل نيست تا در باره موضوعات حاشيهاي بداند. بعد به هيچگونه در مورد موضوعات ديگر استوري و پست منتشر نكنيد.
چالش لاغري
چالش لاغري سومين چالشي است كه طرفداران بسياري پيدا كرد. با توجه به اين كه در ايام كرونا تمامي باشگاهها در سراسر عالم تعطيل شد؛ و مردم هيچ كاري به جز استراحت و در خانه ابقاء نداشتند، اين چالش به شدت بعد از كرونا اوج گرفت و هم اكنون بسياري از كسب و كارها كه در پهنه ي لاغري و تناسب اندام تكاپو ميكنند به شدت از اين چالش استفاده ميكنند لغايت تعداد فالوورهاي خود را افزايش دهند. اين كه شما بتوانيد در لحظه بهترين بحران را برگزيدن كنيد، نكتهي مهمي ميباشد. تا آن جا كه ممكن است از چالشهاي عجيب ناآشنا اجتناب كنيد.
سه الي از مهم ترين و در حال حاضر محبوب ترين چالشها را بيان كرديم كه شما هم ميتوانيد از آنها كاربرد كنيد. البته چالشهاي ديگري نيز وجود دارد كه ميتوانيد از آنها بهرهگيري كنيد. بحران پيتزا، خوردن گوشت خام، حمام يخ از ساير چالشهاي رايج هستند كه شما هم ميتوانيد از آنها استفاده كنيد. با اين حال اگر مايل نبوديد؛ كه از اين چالشها كاربرد كنيد ميتوانيد طبق آنچه در بالا گفته شده است، چالشهاي جديدي را فرآوري كنيد.
جمع بنديدر اين نوشتار كوشش شده است الي بحران اينستا به چهره كامل روشنگري داده شود. اين كه هر فردي بداند كه بحران چيست و چگونه ميتواند از آنها بهرهگيري كند و تاثير آن بر پيج اينستاگرام شما چگونه خواهد بود. در هر حال اگر صاحب كسب و كار هستيد همواره سعي كنيد كه بروز باشيد و از همگي بروزرسانيهاي جديد اينستاگرام استفاده كنيد. در اين چهره مطمئن باشيد كه شمار فالوورهاي شما روز به روز اغلب خواهد شد.
به كمك نرمافزاري كه هماكنون در اين مطلب از سرزمين دانلود پيمان گرفته است، ميتوانيد متنهاي باره متن فارسي روي عكس اندرويد عقيده خويش را روي عكسهايتان در دستگاههاي اندرويدي اضافه نماييد.
اين نرمافزار شما را قادر ميسازد لغايت به 764 متن پيشفرض و 54 فونت قشنگ و متفاوت دسترسي پيدا كرده و عكسهايتان را به چهره تايپوگرافي زيباتر سازيد.
همچنين ابزار پاككننده نيز وجود دارد كه براي ويرايش و منزه كردن آيتمها و متنهاي باره عقيده كاربر، باره استفاده قرار ميگيرد.
تصاوير ذخيره شده با اين نرمافزار از كيفيت فوقاني برخوردار خواهد بود.
با مراجعه كردن به پيوستگي مطلب ميتوانيد اين نرمافزار را دانلود كنيد. همچنين در پيوسته مطلب به برخي ساير از ويژگيهاي اين نرمافزار اشاره شده و تصاويري از پيرامون داخلي آن قرار گرفته است كه ميتوانيد تماشا كنيد.
مهم ترين ويژگي هاي نرم انگيزه ها AppForType:- نرمافزاري براي افزودن متن به عكس در اندرويد- حائز 764 متن پيش فرض- دسترسي به 54 فونت متنوع- حائز آلت پاككننده قدرتمند- گرافيك و كيفيت بالاي تصوير ذخيره شده- قابليت اشتراكگذاري مستقيم تصوير
مهم ترين دگرگوني ها نسخه 1.5.4 :- درمان عملكرد كلي نرم افزار- رفع برخي اشكالات نسخه قبلي نرم افزار

به گزارش مهر به نقل از انگجت، اپل يك سيستم هشدار كرونا را به نسخه ۱۳.۷ سيستم عامل آي او اس اضافه كرده است. اين سيستم با دريافت اطلاعات بانكهاي اطلاعاتي مختلف به فردي كه در تماس و ارتباط با فردي كه تست كروناي او مثبت شده بوده، هشدار ميدهد.
اين خدمات تنها براي گوشيهاي آيفون ۷ به بالا در دسترس قرار گرفته بود. اما اپل به تازگي با تغييراتي در سيستم عامل قديمي تر آي او اس ۱۲.۵ اين سيستم هشداردهي را به آيفونهاي قديمي تر نيز افزوده است. بنابراين كاربران آيفون ۶ و آيفونهاي قديمي تر نيز در صورت ارتباط با فرد مبتلا به كرونا پيام هشدار بر روي گوشي خود دريافت ميكنند.
بايد توجه داشت ميزان دقت اطلاعاتي كه بدين شيوه دريافت ميشود بستگي به دقت دادههاي ارائه شده توسط مقامات بهداشتي و درماني محلي دارد. از همين رو اين خدمات تنها در برخي ايالتهاي آمريكا با دقت بالايي ارائه ميشود. تعداد اين ايالات فعلاً ۱۹ مورد است.
https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11066612.html

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، تعدادي از محققان موفق شده اند براي سهولت استفاده كاربران، فناوري جديدي را براي شارژ بي سيم دستگاههاي الكترونيكي از يك اتاق به اتاق ديگر و در مسافتهاي طولاني داخل ساختمان توليد كنند.
در گزارشي با استناد به وب سايت عملي TechExplorist، محققان دانشگاه «پارك كالج مريلند» آمريكا با همكاري دانشگاه وزليان توانستند بدون تمركز بر پرتوهاي باريك هدايت شده، به فناوري بهبود يافته براي انتقال قدرت بي سيم از راه دور برسند.
اين سايت اشاره كرد كه شارژ بي سيم با قرار دادن آن در پد شارژ بي سيم معمولاً در شارژ تلفنهاي هوشمند مورد استفاده قرار ميگيرد، زيرا فناوري انتقال قدرت بي سيم در يك برد طولاني هنوز در دست توسعه است. اين گزارش نشان ميدهد مفهوم فن آوري جديد شامل يك دستگاه ضد ليزر است، جايي كه اين پرتو به طور منسجم بسياري از فوتونهاي تنظيم شده را جذب ميكند و نوعي ليزر است كه بر خلاف زمان حركت ميكند.
اين فناوري به محققان اين امكان را ميدهد تا دستگاهي را براي جذب بهينه و منسجم خارج از چارچوب ليزر اصلي و بازتابنده زمان واقعي طراحي كنند و محققان به جاي استفاده از فرضيه پرتوهاي هدايت شده كه در امتداد خطوط مستقيم در هدف جذب هستند، روش جديد پيچ و خم و غيرقابل كنترل را در جهت خلاف زمان انتخاب كنند.
استفان آنلاژ، يكي از نويسندگان اين تحقيق، گفت: "ما ميخواستيم اين اثر را در يك محيط كاملاً عمومي مشاهده كنيم كه هيچ محدوديتي وجود ندارد و ما نوعي تصادفي ميخواستيم تا جذب ايده آل در آن شرايط دشوار اتفاق بيفتد. "

ساخت دستگاه ضد ليزر
محققان يك دستگاه ضد ليزر ايجاد كردند كه ميتواند انرژي را از يك منبع پراكنده و پرتوي كمتر دريافت كند، بين پيچ و خم سيم براي عبور امواج الكترومغناطيسي، و سپس از مايكروويو براي انتقال انرژي استفاده كرد.
محققان كشف كردند كه قرار دادن امواج مايكروويو در پيچ و خم، ميزان بي سابقه ۹۹.۹۹۹ ٪ انرژي را جذب ميكند و اين جذب كامل به وضوح نشان داده شد، زيرا حتي بدون ليزر كه در زمان واقعي معكوس كار ميكند، ميتوان به آن دست يافت.
محققان همچنين دستگاه جاذب انرژي را در داخل حفره قرار دادند و مايكروويوها را براي پرش به اطراف فضاي باز داخل فرستادند و توانستند شرايط مناسب ورودي مايكروويو را براي جذب منسجم و ايده آل انرژي با بازده ۹۹.۹۹۶ ٪ پيدا كنند، در حالي كه بر لزوم توسعه فناوري آنها قبل از شروع استفاده در دفاتر و دفاتر بي سيم بدون دوشاخه برق تأكيد داشتند.
https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11066721.html
مقدمهترديدي نيست كه در عالم امروز بخش كبير و مهمي از استراتژي ديجيتال ماركتينگ دربرگيرنده مباحث ديجيتال است. چه مصرفكنندهها چه كسبوكارها بيشتر سررسيد بيداري خويش را آنلاين سپري ميكنند. شما خواهان آن هستيد كه پروا مخاطبان آنلاين را به خود جلب كنيد و رفتار ديجيتال آنها را رسيدگي كنيداحتمال دارد وقتي در حال اشاعه و توسعه كسبوكار خويش هستيد فضاي ديجيتال كه در هر لحظه در حال تغيير و اشاعه است برايتان غيرقابل كنترل به چشم بيايد. پرسش اين جاست كه چگونه ميتوان استراتژي ديجيتال ماركتينگي گردآوري كرد كه به سرعت واكنشدهنده باشد و نسبت به دگرگوني ها لحظهاي دانشمند ديجيتال امروز انعطافپذيري لازم را دارا باشد؟در اين مقاله، چهار بخشي (بخش اول)، (بخش دوم)، (بخش سوم) و (بخش چهارم) ليستي از ۷ راهبرد ديجيتال ماركتينگ را به تفسير بيان ميكنيم الي متخصصان بازاريابي با به كارگيري اين ۷ راهبرد و همچنين بهرهگيري از دانش خويش بتوانند برنامهاي گردآوري كنند كه به تيمشان كمك كند و همچنين مايه رشد كسبوكارشان شود. هم چنين در اين مقاله در مورد معني و تفسير راهبرد ديجيتال و كمپينهاي ماركتينگ توضيحات مختصري داده خواهد شد. در پايان چند قالب و مدل (اروپايي) ديجيتال ماركتينگ در كمر بستن خوانندگان قرار خواهد گرفتاستراتژياستراتژيواژه «استراتژي» ميتواند كمي پر طمطراق و مشكل به عقيده برسد اما تدوين يك استراتژي ديجيتال اثرگذار لزوما پيشه سخت و معضل نيستبه زبان ساده راهبرد يك برنامه اجرايي براي رسيدن به هدف يا اهداف مورد چشمداشت است.با پروا به بزرگواري و كوچكي كسبوكار شما، راهبرد ديجيتال ماركتينگ شما ميتواند دربرگيرنده استراتژيهايي چندگانه باشد كه هر كدام اهداف خاصي را دنبال ميكنند و دربرگيرنده بخشهاي مختلفي هستند. ولي بياييد در نخست به صورت ساده شدهاي به جستار راهبرد نگاه كنيم. اين سادهسازي باعث ميشود لغايت بر روي اهداف متمركز بمانيم و مباحث را راحتتر فهم كنيم.برخلاف تعريف سادهي ما از كلمه «استراتژي»، شكي وجود ندارد كه تدوين و اجراي استراتژي كاري پيچيده و زمانبر است. در آغاز با شكل كلي ديجيتال ماركتينگ آشنا ميشويم و بعد متعلق به به ۷ راهبرد ديجيتال ماركتينگ ميپردازيم تا به شما كمك كنيم يك استراتژي كارساز ديجيتال ماركتينگ را براي كسبوكار خويش تعبيه ببينيد و با موفقيت در دنياي ديجيتال پيش برويداستراتژيكمپين ديجيتال ماركتينگ و راهبرد ديجيتال ماركتينگ چه هستند؟محتمل است كه راهبرد ديجيتال را با كمپين ديجيتال ماركتينگ اشتباه بگيريم ولي تفاوت مشخصي بين اين دو هست. همانگونه كه پيش از اين به چهره كلي به آن پرداختيم، استراتژي ديجيتال گردآور اقداماتي است كه منجر ميشود شما به اهداف ماركتينگ خودتان دست يابيد. كمپين ديجيتال ماركتينگ شما بخشهاي اجرايي يا اقدامات شما در راستاي استراتژي شماست كه شما را به سمت دستيابي به هدف توصيه ميكند.براي نمونه امكان دارد شما مايل باشيد كه كمپيني را اجرا كنيد كه در اين كمپين از بين بهترين محتواهاي توليدي خودتان بعضي را برگزيدن كرده و در توييتر به اشتراك بگذاريد. با اين قصد كه مخاطبيني را از راه توييتر جذب كنيد. اين كمپين بخشي از استراتژي شما براي جذب بيننده است.در پيوستگي به شناسايي بعضي از معروفترين كمپينهاي ديجيتال ماركتينگ و استراتژيهاي به شغل رفته در آنها ميپردازيم.
ال جي حق امتياز اختراع يك لپ تاپ لوله شونده را ثبت كرده است.
به گزارش مهر به نقل از گيزموچاينا، ال جي قصد دارد سال آينده موبايلي با نمايشگر لوله شونده عرضه كند. اما به نظر مي رسد اين شركت كره اي فقط به توليد موبايل بسنده نكرده و حق امتياز اختراع يك لپ تاپ لوله شونده را نيز ثبت كرده است.
طبق تصاوير طرح احتمالا يك پدلمسي در بخش مخصوص لوله شدن نمايشگر جمع مي شود. بنابراين دستگاه در حالت باز شبيه يك ساندبار است.
چنين لپ تاپي فضاي كمتري اشغال مي كند و حمل و نقل آن راحت تر است. از آنجا كه فناوري انعطاف پذير ظريف است، مدت زماني طول مي كشد تا طرح تكميل شود. بنابراين لپ تاپ لوله شونده ال جي در آينده نزديك در بازار عرضه نخواهد شد.
منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11065321.html
نخستين موبايل آنتي باكتريال جهان ساخته شده كه ضد آب است و بايد به طور مرتب با آب و صابون شسته شود. اين دستگاه در ۲۴ ساعت ۹۹.۹ درصد ويروس ها و باكتري ها را از بين مي برد.
به گزارش مهر به نقل از ديلي ميل، شركت «بوليت» (Bullitt)، نخستين موبايل آنتي باكتريال جهان را ساخته كه از انتشار جرم و ويروسها جلوگيري ميكند.
اين موبايل «Cat S۴۲» نام دارد و يك دستگاه با نرم افزار و سخت افزارهاي ابتدايي است كه علاوه بركارآمدي هاي مختلف، قابليت تحمل شرايط سخت را دارد.
قيمت موبايل مذكور هم اكنون ۲۲۹ پوند اعلام شده اما مدلهايي از آنكه مجهز به فناوري «بيومسترآنتي باكتريال» هستند اوايل ۲۰۲۱ ميلادي روانه بازار ميشوند.
شركت سازنده موبايل اميدوار است سال آينده قابليت آنتي ميكروبيال را در بقيه موبايلهاي Cat از جمله مدلهاي S۵۲ و S۶۲ نيز عرضه كند.

اين قابليت با استفاده از يونهاي نقره در مواد به كار رفته در موبايل، از انتشار باكتريها جلوگيري ميكند. هرچند اين فناوري به طور فعال باكتري يا ويروسها (ازجمله كوويد ۱۹) را خنثي نميكند اما از شيوع و تكثير آنها جلوگيري ميكند. با اجتناب از تكثير ويروسها، به تدريج تعداد آنها هم كاهش مييابد.
شركت بوليت ادعا ميكند فناوري «بيومسترآنتي باكتريال» در ۱۵ دقيقه ۸۰ درصد ميزان باكتريها را كاهش ميدهد و در ۲۴ ساعت ۹۹.۹ درصد آنها را از بين ميبرد.
سازندگان موبايل ادعا ميكنند اين دستگاه كاملاً ضدآب است و بايد به طور مرتب با آب وصابون، مواد پاك كننده يا حتي وايتكس شسته شود تا تميز بماند.
منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews110652376.html
يكي از خدمات حرفه اي ، نگهداري و پشتيباني سايت وردپرس است. چنانچه بيچارگي موقتي و يا دائمي به شخصي داريد كه مديريت سايت وردپرس تعرفه پشتيباني سايت وردپرس شما را اتمام دهد اين كار را به كارآزمودگان چيره دست بسپاريد. در ادامه، تعرفه حمايت سايت وردپرس آورده شده است.
امروزه گواه توسعه اينترنت و به هستي آمدن تعداد بسياري سايت در مقوله ها و موضوعات مختلف هستيم. همگي اين وب سايت ها دربايستن به نگهداري، مديريت و حمايت حرفه اي و فرهنگ فني دارند كه متأسفانه بسياري از مديران سايت اين فرهنگ را نداشته و يا نسبت به آن بي پروا هستند. برآيند اينكه وب سايت آن ها با دشواري ها زيادي روبه رو خواهد شد و يا حتي ممكن است عملاً سايتشان كشته شود.
مديريت و پشتيباني سايت احتياج به صرف وقت و فرهنگ بالا و به روز رساني منظم دارد.
خدمات مديريت و حمايت سايت وردپرس دربرگيرنده موارد زير مي باشد:
بك اپ گيري منظموب سايت بايد به طور منظم backup گيري شود. ما از تمامي فايل هاي سايت و ديتابيس شما بك آپ گرفته و نگه داري مي نماييم sweb تا هميشه پسينيان دگرگوني ها سايت خويش را داشته باشيد و در صورت بروز سخت هيج كدام از اطلاعات سايت شما از بين نرود.
رفع دشواري ها كلي و متداول سايت و فروشگاهدر هنگام مديريت سايت شدني است خطاهايي در سايت رخ دهد كه در اكثر اوقات رفع اين خطاها بيچارگي به ادب تخصصي دارد. ما به سرعت اين خطا ها را برطرف مي نماييم لغايت وب سايت مبتلا سخت نشود.
بروزرساني منظم وردپرس، پوسته و افزونه هاوردپرس، قالب سايت شما و در ضمن تمامي افزونه هايي كه در سايت شما استفاده شده براي از بين بردن باگ هاي خود و بهبود سرعت و عملكردشان هر چند وقت يك بار نسخه ي جديدي mpactplusdesigns ارائه خواهند داد كه بايد در وب سايت شما به روز رساني شود. ما اين به روز رساني هارا به چهره منظم انجام خواهيم عدل الي تارنما شما از تمامي امكانات مستفيض شده و دچار مشكل نگردد.
ايجاد دگرگوني ها روي هدر، فوتر، سايد بار و منوها و زير منو هادر صورتي كه نياز به برپايي تغييراتي جزئي و لازم در اين تقدير ها باشد در خدمات پشتيباني سايت وردپرسي به چهره كامل انجام مي پذيرد.
البته ايجاد دگرگوني ها زياد در اين قسمت ها و تغيير كل ساختار آن ها و در ضمن برپايي دگرگوني ها در گرافيك سايت در اين بخش پيمان نمي گيرد و هزينه اين كار به صورت جداگانه محاسبه خواهد شد.
امنيت پايهيكي از مهم ترين مسائل در مديريت سايت ها و به خصوص سايت هاي وردپرسي، امنيت است.
روزانه حملات زياد زيادي به سايت هاي وردپرسي صورت مي گيرد. در صورت عدم امنيت سايت وردپرس ، مشكلات زيادي براي مدير سايت و كاربران ايجاد خواهد شد و در ضمن شدني است تمام زحمات حتي چند ساله يك تارنما از بين برود. لذا براي رويارويي با اين حملات بايد يك سري اقدامات امنيتي روي سايت انجام شود.
گذاشتن محتوا يا محصول حاضر در سايتكارفرما مي تواند محتوا يا محصول حاضر را به پشتيبان ديتا لغايت در تارنما پيمان دهد. پروا شود كه متن نوشتار و يا فرآورده بايد توسط كارفرما آماده باشد. در غير اين صورت در دسته فرآوري محتوا پيمان خواهد گرفت و هزينه اي متمايز از پشتيباني سايت خواهد داشت.