آرشیو دی ماه 1398

تكنولوژي روز

تركيب لايه‌هاي عكس با استفاده از BLEND MODE

۱۰۱ بازديد

تركيب لايه‌هاي عكس با استفاده از Blend Mode

حتما تا به حال تصاوير تركيب شده‌اي را مشاهده كرده‌ايد كه بسيار رويايي و جالب به نظر مي‌رسند و به صورت پيچيده‌اي در هم ادغام شده و يك تصوير جديد را پديد آورده‌اند. شايد در نگاه اول اين تركيب تصاوير مشكل و سخت به نظر برسد؛ اما با كمي آگاهي از لايه‌ها در فتوشاپ و تركيب آنها در حالت Blend Mode مي‌توانيم به نتايج بسيار جالبي از تركيب تصاوير دست يابيم.

با اين كه اين بخش از فتوشاپ معمولا با سعي و خطا و امتحان حالت‌هاي مختلف به نتايج مورد نظر منجر مي‌شود، اما آگاهي از نحوه عملكرد هر حالت مي‌تواند كمك شاياني در رسيدن به نتايج دلخواه در حداقل زمان ممكن باشد. اعمال حالت تركيبي در فتوشاپ در دو حالت امكان‌پذير است. پركاربردترين حالت لايه‌بندي تصوير و انتخاب حالت تركيبي مورد نظر در پانل لايه‌هاست؛ اما از طريق نوار تنظيمات هر ابزار طراحي مثل مداد و قلم‌مو نيز مي‌توانيم به همه يا برخي حالت‌هاي تركيبي دست پيدا كنيم.

تنها تفاوت اين دو حالت در نحوه اعمال حالت تركيبي است كه در حالت اول قابل تغيير بوده و در حالت دوم بعد از اعمال، امكان تغيير وجود ندارد. در هر صورت انتخاب روش استفاده از حالت‌هاي تركيبي به عهده طراح بوده و همچنان كه گفته شد آشنايي با نحوه عملكرد اين حالات تركيبي كمك شاياني در ايجاد جلوه‌هاي مورد نظر و سرعت بخشيدن به كار خواهد كرد. در فرامين تركيب لايه‌ها با توجه به حالت انتخاب شده نحوه تركيب رنگ‌هاي لايه بالايي با لايه زيرين خود را تعيين مي‌كنيم.

براي دسترسي به اين فرامين كافي است در پانل لايه‌ها روي قسمت مشخص شده ـ كه به صورت پيش فرض عبارت Normal ديده مي‌شود ـ كليك كنيم تا منوي مربوط به انتخاب حالت تركيبي باز شود. البته فراخواني فرمان Blending Option از مسير LayerLayer Style و انتخاب قسمت Blend Mode نيز نتيجه مشابهي را خواهد داد. همان‌گونه كه مشاهده مي‌شود اين حالات تركيبي با توجه به نحوه عملكردشان در شش گروه قرار گرفته است كه استفاده از اعضاي هر گروه عملكرد يكساني در نحوه تركيب لايه با لايه زيرين خود را به دست خواهد داد. اين پنج گروه عبارت است از:

1ـ گروه Normal: بدون تركيب لايه با لايه زيرين يا تركيب در صورت تغيير شفافيت لايه بالايي

2ـ گروه Subtractive: تيره تر‌كردن تصوير با تركيب رنگ‌هاي دولايه با هم

3ـ گروه Additive: روشن تر‌كردن تصوير با تركيب رنگ‌هاي روشن دو تصوير با هم

4ـ گروه Complex: تركيب رنگ‌هاي دولايه با بررسي شرط‌هايي بين دولايه

5ـ گروه Difference: تركيب لايه‌ها بر اساس تفاوت در رنگ لايه‌ها

6ـ گروه HSL: تركيب لايه‌ها با توجه به يكي از سه پارامتر اصلي رنگ لايه (رنگ، روشنايي يا غلظت آن)

در گروه اول، لايه بالايي تنها در صورتي با لايه زيرين خود تركيب مي‌شود كه شفافيت آن كمتر از 100 درصد تنظيم شده باشد كه در حالت Dissolve با كم‌كردن شفافيت محتواي لايه به صورت نقاط ريز با لايه زيرين تركيب مي‌شود.

Darken: در بخش‌هايي كه لايه زيرين تيره‌تر از لايه بالايي باشد رنگ لايه زيرين جايگزين رنگ لايه بالايي مي‌شود و در صورتي كه تيره‌تر نباشد، رنگ لايه بالايي بدون تغيير باقي مي‌ماند كه نتيجه اين عمل تيره‌تر‌شدن كلي تصوير است.

Multiply: تيرگي لايه بالايي با تيرگي لايه پاييني مخلوط شده و نتيجه تيره‌تر شدن كلي تصوير خواهد بود. فقط در مناطقي كه لايه زيرين كاملا سفيد باشد هيچ تغييري رخ نخواهد داد.

Color Burn: استفاده از مناطق تيره لايه زيرين براي انعكاس مناطق تاريك لايه بالايي با افزايش كنتراست.

Linear Burn: استفاده از مناطق تيره لايه زيرين براي انعكاس مناطق تاريك لايه بالايي با كاهش روشنايي.

Darker Color: مقايسه مجموع مقادير اطلاعات كانال‌هاي رنگي هر لايه و نمايش تيره‌ترين رنگ‌ها.

Lighten: معكوس حالت Darken عمل مي‌كند؛ يعني درصورتي كه لايه زيرين روشن‌تر از لايه بالايي باشد رنگ آن جايگزين رنگ لايه بالايي مي‌شود، در غير اين صورت تغييري رخ نمي‌دهد.

Screen: معكوس حالت Multiply عمل كرده و روشنايي لايه زيرين با لايه بالايي تشديد شده و در نتيجه تصويري روشن‌تر به وجود مي‌آورد. فقط در مناطقي كه لايه زيرين سياه مطلق باشد هيچ تغييري در رنگ لايه بالايي رخ نمي‌دهد.

Color Dodge: استفاده از روشنايي لايه زيرين براي انعكاس روشنايي لايه بالايي با كاهش كنتراست.

Linear Dodge: استفاده از روشنايي لايه زيرين براي انعكاس روشنايي لايه بالايي با افزايش روشنايي.

Lighter Color: مقايسه مجموع مقادير اطلاعات كانال‌هاي رنگي هر لايه و نمايش روشن‌ترين رنگ‌ها.

Overlay: حالت‌هاي Multiply وScreen هر دو، روي تصوير اعمال مي‌شود؛ يعني مناطق روشن، روشن‌تر و مناطق تيره، تيره‌تر مي‌شود.

Soft Light: حالت نرم‌تري از حالت قبلي.

Hard Light: مشابه حالت Overlay با اين تفاوت كه در اين حالت جاي لايه زيرين با لايه بالايي عوض مي‌شود.

Vivid Light: تركيب حالت Color Dodge و Color Burn

Linear Light: تركيب حالت Linear Dodge و Linear Burn

Pin light: جابه‌جايي رنگ‌ها با توجه به 50 درصد خاكستري، اگر لايه بالايي روشن‌تر از 50 درصد خاكستري باشد، قسمت‌هاي تيره لايه زيرين را روشن‌تر مي‌كند و اگر تيره‌تر از 50 درصد خاكستري باشد قسمت‌هاي روشن لايه زيرين، تيره‌تر مي‌شود.

Hard Mix: در اين حالت مقادير رنگي كانال‌هاي RGB دولايه با هم جمع شده و اعداد بيشتر از 255 با 255 و اعداد كمتر از 255 با صفر جايگزين مي‌شود.

Difference: كم‌كردن مقادير رنگي لايه‌اي كه روشن‌تر است از مقادير رنگي لايه ديگر و جايگزين‌كردن رنگ جديد در لايه بالايي.

Exclusion: شبيه حالت بالا البته با اعمال كنتراست كمتر.

Subtract: رنگ نهايي حاصل تفريق مقادير پيكسل‌هاي متناظر لايه بالايي از لايه زيرين است.

Divide: رنگ نهايي حاصل تقسيم مقادير پيكسل‌هاي متناظر لايه بالايي از لايه زيرين است.

Hue: در اين حالت روشنايي و شدت رنگ از لايه زيرين و نوع رنگ از لايه بالايي انتخاب مي‌شود.

Saturation: به منظور روشنايي و نوع رنگ از لايه زيرين و شدت رنگ از لايه بالايي.

Color: روشنايي از لايه زيرين و نوع و شدت رنگ از لايه بالايي انتخاب مي‌شود.

Luminosity: گزينه‌اي براي نوع و شدت از لايه زيرين و روشنايي از لايه بالايي.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/graph/combining-layers1-mode.html

بازاريابي چريكي يا پارتيزاني

۶۰ بازديد

1) بازاريابي پارتيزاني چگونه خلق شد؟كتاب بازاريابي پارتيزاني، تاليف Jay Conradكتاب بازاريابي پارتيزاني، تاليف Jay Conradپدر دانش بازاريابي پارتيزاني، «جي كنراد لوينسون» است كه در سنه 1984 كتابي با نام «بازاريابي پارتيزاني» را چاپ كرد كه در آن ضمن معرفي اين روش، تمركزش را بر اين سوژه گذاشت كه چطور يك شركت حقير مي‌تواند با بودجه كم، با شركت‌هاي بزرگ‌تر رقابت كند.
2) تعريف بازاريابي پارتيزاني يا چريكياستفاده از استراتژي‌هايي ارزان و خلاقانه و با به كارگيري ابزارهايي غير معمول، در جهت پيشبرد اهداف بازاريابي‌مان.
3) تفاوت بازاريابي سنتي و چريكياصلي‌ترين تفاوت اين دو در تاكتيك‌هاي آن‌هاست كه در باره بازاريابي چريكي بر اين موارد تاكيد زيادي دارد:
خلاقيتروابط خوبرضايتاصول بازاريابي پارتيزانياز جمله اصلي‌ترين تفاوت‌هاي بازاريابي پارتيزاني با ديگر روش‌هاي بازاريابي مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:
نبود دشوار كمبود بودجه: در بازاريابي پارتيزاني، بر خلاف ساير روش‌ها، كمبود بودجه را مي‌توان با خلاقيت بيشتر، 

بازاريابي و فروش چريكي يا پارتيزاني چيست؟

 تفكر بيشتر و سعي اغلب حل نمود.نبود شيوه امتحان و خطا: در بازاريابي چريكي، ما چيزي به اسم «آزمون و خطا» نداريم! كل چيز بايستي بر مبناي آمارگرفتن و ارقام باشد.تمركز بر مشتريان فعلي: در اين روش، بيشتر از اين كه تمركزمان بر جذب مشتري جديد باشد، بر مشتريان فعلي (يا دست كم كساني كه ما را مي‌شناسند) تمركز مي‌كنيم.عدالت بين كسب و كارهاي حقير و بزرگ: ميزان اثربخشي بازاريابي پارتيزاني براي كسب و كارهاي حقير و بزرگ، هيچ فرقي ندارد (و يا كمينه تفاوت محسوسي ندارد).سود به جاي فروش: معيار ارزيابي بازاريابي چريكي، ميزان مثبت شدن شيب نمودار سود كمپاني (نه فروش لحظه‌اي)، مي‌باشد.در بازاريابي پارتيزاني (Guerrilla Marketing) سعي مي‌كنيم تا چارچوب ذهني بيننده را شكسته، و پيام خود را به او برسانيم.
انواع بازاريابي پارتيزاني + نمونه بازاريابي پارتيزانيطبق داده‌هاي ثانويه به دست آمده بدست شركت‌هاي پركار در مقوله بازاريابي چريكي، 11 طريق مختلف براي بازاريابي پارتيزاني تعريف شده است كه قصد همه‌ي آن‌ها به كارگيري بازاريابي پارتيزاني و تكنيك‌هاي روان شناختي آن، در راستاي تحقق اهداف بازاريابي و بهره‌گيري هر چه اغلب از رسانه‌هاي آفلاين مي‌باشد.
نكته‌اي كه بايد بدانيد اين است كه بيشتر اين روش‌ها سعي مي‌كنند الي با به كارگيري بازاريابي اينترنتي و گونه ها روش‌ها و رسانه‌هاي آن (مثل بازاريابي شبكه‌هاي اجتماعي)، بازدهي بازاريابي پارتيزاني شما را هر چقدر كه مي‌شود افزايش دهند.
1) Astroturfingبازاريابي چريكي در ايران
روشي‌ست كه در آن از طريق يك سري بلاگ‌هاي مردمي (كه در ريشه-بن-بيخ مردمي نيستند و مالك آن‌ها شركت ماست)، در باره كمپيني كه برگزار كرده‌ايم گفتگو مي‌شود، تازه ها آن بازنشر مي‌شود و به طور كلي منظورمان اين است كه Viral مي‌شود.
مثال: آپارات كمپيني را راه‌اندازي كرد كه در شدامد برخي از اتوبان‌هاي تهران، به روشي خلاقانه ملت را دعوت به فيلم ديدن از راه وب‌سايت فيلميو نمود. اين اتفاق را بسياري از رسانه‌هاي اينترنتي و غير اينترنتي به چهره خبر منتشر كردند و بسياري از مردم (بسيار اغلب از كساني كه در آن اتوبان بودند!) متعلق به آگاه شدند.
اين شيوه زياد همانند Press Release يا ريپورتاژ اعلان مي‌باشد، با اين تفاوت كه معمولا در ريپورتاژ آگهي، در ابتداي نوشتار نوشته مي‌شود كه:
اين مقاله يك ريپورتاژ آگهي‌ست و ما هيچ مسئوليتي در قبال صحت و عدم صحت اطلاعات آن نداريم!
ولي شما مي‌خواهيد كه اين رخداد به چهره كاملا طبيعي رخ دهد، بعد آغاز بحثش را در بلاگ‌هايي كه براي خودتان است (و ترجيحا كسي نمي‌داند كه براي خودتان است) مسير بيندازيد، الي بعد از آن گواه وايرال شدن آن در رسانه‌هاي ديگر باشيد.
2) بازاريابي ويروسي (Viral Marketing)چند وقت قبل شيپور (اپليكيشن ثبت اعلان كالا و خدمات و املاك و…) يك كمپين بامزه مسير انداخت كه مثلا در يك بيلبورد، عكس يك فرغون دست دوم را گذاشته بودند و كنارش اتيكت بها (!) و در يك زاويه  بيلبورد هم لوگو و شعار شيپور درج شده بود.
اين كمپين را خيلي‌ها در بيلبوردهاي خيابان ديدند ولي چند برابر اين افراد، كساني از اين كمپين آگاه شدند كه عضو كانال‌هاي تلگرامي و پيج‌هاي اينستاگرامي سرشناس بودند (مثل مملكته، توييتر فارسي، گيزميز، فلان و…).
حتي بعضي از اين پيج‌ها شوخي‌هايي هم با اين كمپين كردند و مثلا با فتوشاپ، عكس ابريق (!) و چند لغايت كالاي خنده‌دار ساير را گذاشتند و خلاصه كلي كس درگير اين كمپين شدند!
بازاريابي چريكي در ايرانبيلبورد تبليغاتي شيپورمقاله مرتبط: بازاريابي ويروسي (Viral Marketing) چيست؟
3) بازاريابي دهان به دهاندر اين روش، ملت در باره يك كالا يا يك خدمات يا يك برند، به همديگر آگاهي مي‌دهند. فرد به فرد. ربطش به بازاريابي پارتيزاني چيست؟ اين مكالمه را بين دو نفر ببينيد، خودتان دستگيرتان مي‌شود:
+ اون تبليغ جاروبرقيه رو ديدي (ديده‌اي؟) درون اتوبان فلان؟– نه… خب؟+ هيچي وارد تونل كه مي‌خواستي بشي، يه جوري طراحي كرده بودن كه انگار داري ميري تو لوله جاروبرقي! بالاشم بيلبورد شركته بود.– چجوري يعني؟+ بزار عكسشو سرچ كنم… ايناهاش– آها! هههه باحال بود. كدوم شركته؟+ برند Miele
مثال بازاريابي چريكي برند Mieleبازاريابي چريكي برند Mieleمقاله مرتبط: بازاريابي دهان به دهان (WOM) چيست؟
4) تبليغ در بسته‌بندي دستمال كاغذي (Tissue-Packing Advertising)اين هم نوع ديگري از بازاريابي پارتيزاني‌ست كه نخستين بار ژاپني‌ها از آن بهره‌گيري كردند. البته دستمال كاغذي براي اين شيوه يك مثال است، شما مي‌توانيد از چاپ بر روي كبريت، بليط پيكار فوتبال و… نيز بهره‌گيري كنيد.

انيميشن سازي در فتوشاپ CS3

۷۲ بازديد

 

 

 

 

 

فتوشاپ همراه با يك برنامه كاربردي كمكي به نام ImageReady شناخته شده است كه براي كارهايي مانند انيميشن سازي استفاده مي شود. امكانات ImageReady در حال حاضر در خودِ فتوشاپ وجود دارد، بنابراين مي توانيم سندهاي فتوشاپ خود را بدون اكسپورت كردن به يك برنامه كاربردي خارجي، انيميشن سازي نماييم. در اين آموزش ياد خواهيد گرفت كه چگونه مي توانيم به گرافيك هايمان حركت اضافه كنيم و آن ها را به عنوان فايل انيميشن GIF اكسپورت نماييم.
انيميشن در ورژن CS3 به فتوشاپ اضافه شد، پس اين آموزش بر طبق فتوشاپ CS3 مي باشد. ImageReady فرايند مشابهي را براي انيميشن سازي به كار مي برد.
اولين كاري كه بايد انجام دهيم، ايجاد يك سند جديد است. تعدادي متن به صفحه كار اضافه خواهيم كرد و اين چيزي است كه انيميشن سازي را بر روي آن انجام مي دهيم:

 انيميشن سازي در فتوشاپ cs3, آموزش انيميشن

اكنون به مسير Window > Animation مي رويم. شما بايد پنجره اي مانند زير مشاهده كنيد:

 انيميشن سازي در فتوشاپ cs3, آموزش انيميشن

اين پنجره براي ايجاد فريم هاي كليدي انيميشن ما استفاده مي شود. در حال حاضر، ما فقط يك فريم كليدي داريم، كه همان حالت فعلي صفحه كار ماست. اكنون يك فريم كليدي جديد اضافه مي كنيم. بر روي دكمه Duplicate Frame در پايين پنجره انيميشن كليك كنيد و بايد چيزي مانند اين داشته باشيم:

 انيميشن سازي در فتوشاپ cs3, آموزش انيميشن

اكنون دو فريم كليدي داريم، ولي آن ها دقيقاً يكي هستند(چون كه كپي گرفتيم). اين خوب است، زيرا ما مي خواهيم فريم هاي كليدي به طور مشابهي شروع شوند، سپس مي توانيم تغييرات خود را ايجاد كنيم. ما مي خواهيم فريم كليدي دوم در نقطه پايان باشد، يا همان نقطه بعدي انيميشن ما. ما مجبور نيستيم هر مرحله را خودمان بازسازي كنيم. مطمئن شويد دومين فريم كليدي انتخاب شده است. سپس لايه Text را به سمت راست ترين نقطه صفحه درگ كنيد. مانند اين:

 انيميشن سازي در فتوشاپ cs3, آموزش انيميشن

دقت كنيد كه فريم كليدي1 مثل اول باقي مانده است، ولي در فريم كليدي2، اكنون متن در سمت راست است. اگر بين دو فريم كليدي كليك كنيم، مي توانيم تفاوت را در صفحه كارمان مشاهده نماييم. سپس مي توانيم به فتوشاپ اجازه دهيم انيميشن سازي فريم هاي مياني را انجام دهد. اين كار Tweening ناميده مي شود. مطمئن شويد فريم كليدي2 انتخاب شده است و بر روي دكمه Tweening در كنار دكمه Duplicate كليك نماييد. بعد از آن از ما پرسيده مي شود مايليم كدام فريم را Tween نماييم و چند فريم را مي خواهيم اضافه كنيم. ما همان پيشفرض را كه 5 فريم است در نظر گرفته و Ok را مي زنيم.

 انيميشن سازي در فتوشاپ cs3, آموزش انيميشن

ما اكنون 7 فريم داريم. هر كدام اندكي با ديگري متفاوت است كه اين تفاوت، طرح حركت را ارائه مي نمايد. براي نمايش انيميشن مي توانيم دكمه Play را در قسمت پايين پنجره انيميشن بزنيم.

 

اگر انيميشن خيلي تند بود، با كليك بر روي فلش كوچك مشكي در سمت پايين و راست هر فريم در كنار 0sec، مي توانيد سرعت را تغيير دهيد. اين كار، مدت زماني كه آن فريم نمايش داده مي شود را تغيير مي دهد. بعد از اين ما مي توانيم فرايند انيميشن سازي را براي متن تكرار كنيم، نه تنها با استفاده از حركت، بلكه با پيچ و تاب دادن متن:

 انيميشن سازي در فتوشاپ cs3, آموزش انيميشن

براي ذخيره فايل به عنوان انيميشن GIF، به مسير File > Save For Web & Devices مي رويم و مطمئن مي شويم كه از منوي پيشفرض GIF انتخاب شده است.

 منبع:

https://www.beytoote.com/computer/graph/photoshop-cs3-animation.html

معرفي ۵ برنامه ويرايش عكس براي ويندوز ۸

۱۰۷ بازديد

عكاسي يك هنر است و ويرايش عكس , هنري ديگر !
امروزه گروه برنامه هاي ويرايش عكس , جاي خود را در بين كاربران پيدا كرده اند و معمولا در كنار ديگر نرم افزارهاي كاربردي يك برنامه براي ويرايش و كار بر روي تصاوير نيز وجود دارد. براي نشان دادن مهارت در ويرايش عكس,  نياز به دراختيارداشتن ابزار و برنامه هاي مانند فتوشاپ هستيد ,اما همه كاربران نمي خواهند با تنظيمات پيچيده و جزيي و محيطي پر از منو و دكمه هاي عجيب و غريب روبه رو بشوند, آنها دوست دارند تنها با چند كليك خلاقيت خود را نشان داده و تصويري شگفت انگيز را خلق كنند. در اين مقاله قصد داريم ۵ اپليكيشن برتر ويرايش عكس در ويندوز ۸ كه داراي محيطي ساده و جذاب اما درعين حال قدرتمند هستند را به شما معرفي كنيم.

اموزش عكاسي, نرم افزار ويرايش عكس

Aviary
برنامه Aviary يكي از بهترين اپليكيشن ها در زمينه ويرايش عكس است. با استفاده از ويژگيauto-correction برنامه به صورت خودكار اقدام به بهينه سازي عكس مورد نظر مي كند. تنظيم رنگ , كنتراست (contrast) , ميزان وضوح و روشنايي تصاوير از ابزارهاي مفيد برنامه هستند. اين اپليكيشن  علاوه بر ويندوز۸ از طريق سيستم عامل تلفن همراه اندوريد و IOS نيزقابل دسترسي است. براي دريافت نسخه تلفن همراه به سايت aviary مراجعه كنيد.

اموزش عكاسي, نرم افزار ويرايش عكس

Fotor
اگر بخواهيم از لحاظ ابزار و يا ويژگي خاص برنامه هاي ويرايش عكس را دسته بندي كنيم برنامه Fotor همواره جايگاه بالا را كسب مي كند. وجود ابزارهاي كامل در كنار طراحي ساده و خلوت برنامه شما را ترغيب به انتخاب آن نسبت به ديگر برنامه مي كند. امكان اضافه كردن متن با افكت هاي زيبا و همچنين پشتيباني از قابليت لمسي از ويژگي هاي Fotor است. براي آشنايي كامل با اين برنامه پيشنهاد مي كنم مقاله ويندوز۸: با انگشت نقاشي كنيد ! را ببينيد.

اموزش عكاسي, نرم افزار ويرايش عكس

Photo Funia
اين يك برنامه ويرايش عكس سرگرم كننده است ,كه اجازه مي دهد شما از ميان يك مجموعه بزرگ قاب و افكت هاي مختلف هر كدام را كه پسنديد بر روي تصوير خود اعمال كنيد. كافي است ابتدا نوع افكت را كه پيش نمايش آن برايتان نشان داده شده انتخاب كنيد و سپس عكس مورد نظر خود را بارگذاري كنيد. بعد از چند دقيقه بدون نياز به هيچ تخصص و ابزاري افكت هاي انتخابي بر روي تصوير اعمال مي شود.

از اين افكت ها خوشتان آمده, اما براي نصب برنامه به ويندوز ۸ دسترسي نداريد؟ نگران نباشيد مي توانيد از سرويس تحت وبPhoto Funia استفاده كنيد. مطمناّ از كار با اين برنامه لذت مي بريد. ; )

اموزش عكاسي, نرم افزار ويرايش عكس

Fhotoroom
Fhotoroom برنامه اي شگفت انگيز است كه فيلترهاي زيادي را براي كار بر روي تصاوير دراختيار شما قرار مي دهد. همچنين انواع سبك و قاب , ابزار انتخاب و برش, قلم مو, تنظيم رنگ,  تنظيم كنتراست و غيره نيز قابل دسترسي است. در واقع، اگر شما عاشق عكاسي هستيد و مي خواهيد كوچكترين جزئيات را نيز تنظيم كنيد اين برنامه هماني است كه به دنبالش هستيد.

اموزش عكاسي, نرم افزار ويرايش عكس

Perfect 365
ممكن است با نسخه اين برنامه در ويندوز ويستا يا ۷ آشنا باشيد. Perfect 365 در واقع شما را قادر مي سازد تا با قرار دادن چند نقطه بر روي قسمت هاي مختلف صورت , بتوانيد استايل هاي گوناگوني را اعمال كنيد. براي مثال عكسي زيبا گرفته ايد و مي خواهيد آن را در شبكه هاي اجتماعي با دوستانتان به اشتراك بگذاريد , اما شما ناراحت ديده مي شويد تا خوشحال ! كافي است نقاط اتصال را انتخاب كنيد و در مرحله بعد يا به صورت دستي اقدام به ويرايش كنيد و يا از بين استايل هاي مختلف يكي را برگزينيد. همچنين امكان اشتراك گذاري  سريع در فيسبوك و ذخيره سازي در اسكاي درايو نيز در دسترس است.

شما مي توانيد تمامي اين برنامه ها را از فروشگاه ويندوز دريافت و نصب كنيد, فقط كافي است در كادر جستجو نام هريك را وارد كنيد.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/graph/editing-introducing1-photos.html

5 تكنيك در بازاريابي حضوري موفق

۱۰۳ بازديد

خيلي از فروشندگان، مشغول فروش هاي حضوري هستند، فروش هايي كه فروشنده بصورت سر راست با مشتري روبرو مي شود و بايد بتواند با گفتگو هايش مشتري را به خريد، ترغيب كند.هرچقدر فروشنده ها بهتر بتوانند كارايي بگذارند، گمان كردن موفقيت آنها بيشتر خواهد شد. در اين مطلب به نكاتي مي پردازيم كه مي تواند بر موفقيت فروشنده ها كارايي بگذارد.
 
از تاثير گذاري اوليه غافل نشويد.از مهمترين موارد كه مي تواند در بازاريابي حضوري موثر باشد، تاثيرگذاري اوليه است، يك فروشنده حرفه اي بايد بتواند در همان چند ثانيه نخست بر روي مشتري و بيننده خودش كارايي بگذارد و اين موضوع صرفاً با ظاهر و رفتار او در همان ثانيه ميسر است.در اين مقوله سوژه و قانوني با عنوان ريشه-بن-بيخ 12 هستي دارد كه ميگويند فروشنده ها و مذاكره كننده در ارتباطات خودشان سه 12 را نبايد فراموش كنند.اصل 12 را در مطلب جداگانه روشنگري داده ايم و بيان دوباره آن خودداري مي كنيم، اين مطلب را مطالعه كنيد.--> قانون 12 در مذاكره و ارتباطات
 
هنر سوال كردن.يك فروشنده و بازارياب حضوري بايد بتواند بخوبي از مشتري سوال بپرسد، فروشنده هايي كه سوالات بهتري مي پرسند، موفق تر هم خواهند بود.توصيه اي كه در اين گويه مي شود اين است كه فروشنده ها از سوالات باز كاربرد كنند لغايت مشتري در پاسخ اين سوال ها آغاز به صحبت كردن كند.نكته مهم بعدي اين است كه مبادا لحن پرسش بگونه اي باشد كه مشتري پرماسيدن كند در حال تفتيش شدن است. مثلا سوالات اين سبكي حس تفتيش مي دهد: سنتون؟ آدرس را بگيد؟ گفتيد قبلاً كي خريد كرديد؟
 
سخنان مشتري را خوب بفهميدمتاسفانه خيلي از كسان و فروشنده ها معنقد هستند كه فروشنده خوب بايد بتواند زياد حرف بزند. ولي اين انگار نادرستي است و فروشنده خوب بايد بتواند خوب حرف بزند، نه زياد.يك فروشنده چيره دست سعي مي كند بيشتر از آنكه حرف بزند، به حرف هاي مشتري گوش كند الي بتواند آنگونه كه مشتري انتظار دارد صحبت كند و آن چيزي را بگويد كه مشتري برادر دارد بشنود.فروشنده اي كه هنر گوش دادن پركار را نداشته باشد، گفتگو هاي مشتري را نمي فهمد، مدام صحبت هاي او را قطع مي كند و اين كار علاوه بر غمگين كردن مشتري، اين امكان را به فروشنده نمي دهد لغايت در فروش حضوري خودش موفق باشد.
 
شايد اين آموزش براي شما هم سودمند باشد: دوره آموزشي هنر گوش دادن پيشه اي
 
در دسترس باشيد.در بازاريابي حضوري گاهاً خريد به روزهاي ديگري موكول مي شود و نكته مهم اينجاست كه فروشنده و بازارياب بايد در دسترس باشند. زماني كه مشتري تصميم مي گيرد با شما ارتباط استوار كند يا بعد از ملاقات حضور سوالي بپرسد، از چه طريقي مي تواند با شما در پيوستگي باشد؟حتماً كانال هاي مفيد پيوستگي با مشتري هاي خودتان را تعريف كنيد لغايت در زمان هاي مورد بيچارگي در دسترس مشتري باشيد.

تكنيك هاي بازاريابي حضوري



با منش هاي گوناگون آشنا باشيد.در فروش حضوري يكي از مولفه هاي مهم، شناخت تيپ شخصيتي و تيپ رفتاري طرف روبرو است و هر چه فروشنده بر اين جستار چيرگي بيشتر و بهتري داشته باشد، مي تواند تاثيرگذاري اكثريت بر روي بيننده خودش داشته باشد و او را راحت تر و تند تر متقاعد كند.الگوها و سخيف هاي مختلفي براي منش شناسي و رفتارشناسي وجود دارد كه هر كدام مي تواند به نوعي به افراد و سازمان ها كمك كند.ر

عينك شنايي كه ضربان قلب شناگر را نمايش مي‌دهد

۶۸ بازديد

 

 

 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي, عينك شنا
شركت "فرم" با همكاري شركت "پولار" عينك شناي هوشمند خود را به ردياب ضربان قلب مجهز كرد. 

به گزارش ايسنا و به نقل از انگجت، شايد تصور كنيد كه شركت "فرم"(Form) توليد عينك‌هاي هوشمند شنا را به درجه كمال رسانده است زيرا چندي پيش خبر رسيد كه اين شركت عينك‌ شنايي توليد كرده كه بازي‌هاي المپيك را شبيه سازي مي‌كند. 

 

ولي بايد گفت شركت فرم قصد دارد ويژگي جديدي را به عينك‌هاي هوشمند جديد خود اضافه كند كه بتوان با استفاده از آن ضربان قلب را اندازه‌گيري كرد.

 

شركت "فرم" روز گذشته اعلام كرد كه با شركت محصولات پوشيدني تناسب اندام "پولار"(Polar) همكاري كرده تا فناوري سنجش ضربان قلب در عينك‌هاي شناي خود را معرفي كند.

 

اين ويژگي از ماه نوامبر آغاز خواهد شد و نسخه بروزرساني يك نرم‌افزار رايگان از شركت فرم، عينك‌هاي شناي اين شركت را با حسگرهاي ضربان قلب "OH۱" و "OH۱+" شركت "پولار"  سازگار خواهد كرد.

 

 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي, عينك شنا

با استفاده از اين عينك شنا، شناگران قادر خواهند بود با استفاده از واقعيت افزوده، ميزان ضربان قلب خود را درون يكي از لنزهاي عينك و در يك نمايشگر مشاهده كنند.

 

رديابي ضربان قلب براي شناگران از اهميت ويژه‌اي برخوردار است. اين افراد اطلاعات دريافت شده را براي اولين بار به هنگام شنا كردن مشاهده مي‌كنند.

 

حسگرهاي پولار از طريق يك بند به عينك متصل مي‌شوند و داده‌هاي دريافت شده هم به صورت بيسيم و در زمان واقعي به عينك شنا منتقل مي‌شوند.

 

پس از تكميل فرآيند شنا، اطلاعات به اپليكيشن شناي شركت "فرم" انتقال داده مي‌شود. برنامه هم داده‌هاي ضربان قلب را با معيارهايي مانند ميزان سكته، سرعت و كالري همگام خواهد كرد.

 منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11035743.html

 

يو اس بي 4 در راه است

۹۴ بازديد

 

منبع:

 

 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي,يو اس بي 4
با نهايي شدن استانداردها و جزئيات فني استفاده از پرت يو اس بي 4 انتظار مي رود استفاده از اين استاندارد پرسرعت تا سال 2020 ممكن شود.

به گزارش فارس به نقل از انگجت، با نهايي شدن استانداردها و جزئيات فني استفاده از پرت يو اس بي 4 انتظار مي رود استفاده از اين استاندارد پرسرعت تا سال 2020 ممكن شود. اين استانداردها توسط مجمع مجريان يو اس بي موسوم به USB-IF ابداع شده است.

 

 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي,يو اس بي 4

 

با مشخص شدن اين استانداردها انتظار مي رود مهندسان،طراحان و شركت هاي سخت افزاري بتوانند به سرعت كار طراحي محصولات جديدي را كه مجهز به پرت يو اس بي 4 هستند، آغاز كنند.

 

سرعت تبادل داده با استفاده از اين استاندارد جديد به 40گيگابيت در ثانيه مي رسد. اين رقم دو برابر سرعت تبادل داده با استفاده از استاندارد يو اس بي 3.2 است. كابل استفاده از يو اس بي هاي جديد تفاوتي با USB type-C نخواهد داشت و سازگاري آن با استانداردهاي يو اس بي 2 و تاندربلت 3 نيز ادامه مي يابد.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11035809.html