تبليغات اينستاگرام چيست؟

۵۹ بازديد

اينستاگرام فقط شبكه اجتماعي است كه بعد از معرفي ، به سرعت رشد پيدا كرد و به همين علت به يكي از گزينه هاي مناسب در مقوله ديجيتال ماركتينگ براي بسياري از سوداگري ها تبديل شد. كمپين تبليغاتي اينستاگرام موثر در معرفي برند و تجارت شماست چرا كه بر پاي بست، احصاء موجود در سنه 2017 شمار كمپاني هايي كه از كمپين تبليغاتيچه نوع تبليغاتي در اينستاگرام انجام دهيم؟اينستاگرام استفاده كرده اند از 15ميليون به 25 ميليون رسيده است. در اين نوشتار همراه آژانس ديجيتال ماركتينگ بهيدو ارائه دهنده خدمات ديجيتال ماركتينگ، طراحي سايت و سئو باشيد لغايت با اين مفهوم و نكات مهم هنگام استفاده از آن آشنا شويد.

تبليغات اينستاگرام چيست؟با به كارگيري اينستاگرام شما مي توانيد پرداختي را به اين شبكه اجتماعي سپريدن دهيد لغايت در ازاي آن پست خويش را در دسترس شمار اكثريت از افراد قرار دهيد. شركت ها و يا افراد مختلفي جهت شناسايي برند، افزايش شدامد سايت، كسب مشتريان جديد، معرفي خدمات و … از اين ويژگي اينستاگرام كاربرد مي كنند.
اينستاگرام يك شبكه اجتماعي بصري است، به اين معنا كه شما براي تامين محتواي خويش بايد عكس و يا ويدئو به جاي متن بهره‌گيري كنيد. بر اساس آماري كه خود اينستاگرام منتشر كرده است، 60 درصد از كسان با محصولات جديد از طريق تبليغات اينستاگرام آشنا شده اند و 75 درصد متعلق به ها تحت كارايي تبليغ خريد انجام داده اند.
آيا تبليغات اينستاگرام براي سوداگري شما مناسب است؟در ابتداي شروع كار اينستاگرام بسياري از افراد انگاشت مي كردند كه فقط نوجوانان براي پست كردن عكس هاي سلفي خويش متعلق به كاربرد مي كنند، ولي گذر موعد ثابت كرد كه اين شبكه به راحتي مي تواند براي كل كسان در همه سنين كاربري ويژه خود را داشته باشد. 55 درصد از كاربران اينستاگرام بين 18 تا 29 سال، 28 درصد بين 30 لغايت 49 سال و 11 درصد بين 50 تا 64 سال  و 4 درصد بالاي 65 سال سن دارند. در حالت كلي بيشتر كاربران اينستاگرام زن هستند و تجربه نشان ديتا است كه نسوان خيلي زودتر تحت تاثير تبليغات پيمان مي گيرند.

براي آگاهي بيشتر در باره ديگر خدمات آژانس ديجيتال ماركتينگ بهيدو همين حال كه با ما تماس بگيريد .
تماس با ما تبليغات در اينستاگرام 
بيشتر بدانيد :  چگونه كسب وكار تجارت الكترونيك موفقي را به كمك بازاريابي رسانه هاي اجتماعي ايجاد كنيم؟مشابه با ديگر شبكه هاي اجتماعي اينستاگرام به شما اين امكان را مي دهد لغايت ويژگي هاي ويژه را براي مخاطبان خويش مثل سن، جنسيت، موقعيت جغرافيايي و … را تعيين كنيد. به اين ترتيب خيلي آسان تر مي توانيد با افراد باره نظرتان ارتباط استوار كنيد لغايت خرج ايي كه براي كمپين تبليغاتي اينستاگرام سپريدن داده ايد هدر نرود. بعد اگر شما در كسب و كاري فعاليت مي كنيد كه قابليت ارائه عكس از آن هستي دارد مثل رستوران، صنايع دستي و … مي توانيد خيلي آسان مايه رشد كسب و كار خويش شويد.

هزينه تبلغيات در اينستاگرام چقدر است؟كمپين تبليغاتي اينستاگرام
براي اين سوال نمي نا پاسخ ريزبين ارائه دارد چرا كه اينستاگرام طرح هاي مختلفي را براي كمپين تبليغاتي ارائه مي دهد. به عنوان نمونه تعداد مخطابان هدف، تعداد كليك ها ، مدت زمان، بازديد، ميزان چشم وهمچشمي و … . در حالت كلي هزينه تبليغ در فيسبوك بالاتر است از هزينه تبليغ در اينستاگرام اما بازده آن نيز بيشتر است! اما نگران هزينه ها نباشيد. اينستاگرام در اين گويه زياد نرمش پذير است. به عنوان نمونه شما بودجه اي براي اين شغل در عقيده مي گيرد. اينستاگرام اين فرصت را به شما مي دهد الي طرح هاي مختلف را مانند روزانه، ساعتي، هفتگي و … را با هم تركيب كنيد الي از سرمايه گذاري خويش بيشترين بازده را دريافت نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.